lördag 5 november 2011

Tröls! Ny inredning - samma mat!

Jag har tidigare, med en klump i halsen av sorgsenhet, dissat maten på Tröls. Trots det så fortsätter jag att gå dit för att det är bara för trevlig på stället!

Nu har de totalt bytt inredning och jag har inte bestämt mig än för om jag gillar det eller inte. Det känns lite... mycket! Mysigheten är typ borta.

Menyn är dock, mor or less, den samma! Burgarna finns kvar och lite andra saker som byts ut med tiden. Ett av de vegetariska alternativen den här gången vara en öppen ravioli med svampkräm på en bädd av brynt savoykål. Jag kan verkligen rekommendera detta! Det var det godaste jag ätit på Tröls någonsin och kändes både annorlunda och vällagat. Ett tips kan dock vara att be dem snåla lite på smöret som allt badade i. I slutet av portionen så blev det lite mycket av den flottiga varan... Men med detta lilla minus så blir det ändå med beröm godkänt för Tröls den hör gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar